Veelgestelde vragen

Krijg antwoord op veelgestelde vragen

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel hem dan via het contactformulier.

Over de training

Voor wie is deze training?

De basistraining van Iedereen kan Schrijven is voor ondernemers, (virtual) assistants, marketingprofessionals, communicatiemedewerkers en verder iedereen die in zijn werk te maken heeft met schrijven. Of dat nou beleidsstukken zijn, marketingmateriaal, websiteteksten, blogs of e-mails aan collega’s. Deze training helpt je om beter te worden in zakelijk schrijven zodat jij je als schrijver zekerder voelt over je kunnen.

Leer je alleen online teksten schrijven?

Nee, deze methode helpt je om beter te worden in het schrijven van allerlei soorten teksten, zowel online als offline. De training besteedt extra aandacht aan hoe je je online teksten SEO-proof kunt te maken, dus dat ze goed gevonden worden in de zoekmachines. Maar in de basis kun je de lessen uit deze training voor elk type tekst gebruiken. Behalve voor je langverwachte debuutroman, daar zijn andere trainingen voor.

Leer je schrijven volgens een bepaalde methode?

De methode die je aangereikt krijgt is de manier waarop veel copywriters te werk gaan. Leren door te doen staat centraal, want schrijven is meters maken. Het schrijfproces draait niet alleen om d’s en t’s, en zeker niet op wachten op goddelijke inspiratie. Schrijven is een proces dat bestaat uit 3 fases: de onderzoeksfase, de productiefase en de redactiefase. Ze zijn alledrie even belangrijk en in de training ervaar je waarom.

Praktische zaken

Hoe bestel ik de training?

Je kunt de training kopen in de webshop van Iedereen kan Schrijven. Ga daarvoor naar de pagina ‘Training’ en klik op ‘Training volgen’. Daar kun je de training kopen via iDeal of PayPal. Je maakt meteen een account aan en je kunt direct starten.

Hoe lang houd ik toegang tot de training?

Als je de schrijftraining aanschaft hou je 2 jaar toegang. Wil je daarna verlengen of een andere training volgen? Dat kan natuurlijk! Tegen die tijd neem ik contact met je op, of jij met mij via het contactformulier.

Waar kan ik mijn accountgegevens aanpassen?

Dat kan rechtstreeks in je online account. Hier kun je ook je betaalgeschiedenis inzien, je wachtwoord wijzigen en het verloop van de training volgen.

Help, inloggen lukt niet!

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Probeer het in eerste instantie op te lossen door een nieuwe wachtwoord aan te vragen. Lukt het dan nog steeds niet? Stuur een mailtje naar dagmar@kanschrijven.nl.